Deletedmom_69 maşallah kilosu da çok iyimiş, çok saskınım valla baya da rahatladım 😅 ben bebişte kocaman durmasını sevmiyorum ama bu kadar minik beklemiyodum😄
Ve bir arkadasımla konuştum hiç giydirememiş yeni doğanları 3 aylığa kadar olanlarıda bir kere giydirmiş hemen büyüdü boşuna alma falan dedi ondan acaba oldum 😅
29 nisan diye konuştuk doktorumla değişmezse..
12 tane şu cicili bicili zıbın bodylerden aldım şuan 10 tane normal beyaz zıbın
4 takım ve 3 tutumum var şuan, neyden ne kadar hangi beden almam gerektiği konusunda çok kararsızım,
Ve İstanbul’da oturuyorum..
Şundan şu kadar daha al diyebilirsiniz bana sevinirim doğrusu 😃😃