Busel Sizce altlı üstlü takım mı yoksa direk gecelik elbise tarzında mi bakmalıyım hangisi daha rahat olur nisanda doğum Allah izin verirse
Tubatgn Busel Ben ikisinden de aldım Geceliği sancı çekerken giyicem çünkü sürekli çatı yapacaklar Alt üst takımı Allah nasip ederse doğumdan sonra giyicem odaya gelecekler için daha düzenli olur ☺️
Senaykork Busel bı tane normal doğum olucaksa gecelik götür alttan muayeneye geliyorlar pijama zor oluyo cunki, 1 tanede pijama götür , ama sakın açık renk alma kanama yoğun oluyor, sezeryan olucaksan 2 -3 takım pijama gotur sadece Hayırlı doğumlar diliyorum
Busel Tubatgn dimi bende öyle düşündüm birini öyle birini diğer türlü alirim diye normal doğum istiyorum şuan aksi bir durum söz konusu degil 30.haftadayım
Eceecim Tubatgn hastaneye gittiğimizde sancı anında vs önlük vermiyorlar mı? Kendi pijamalarımızı/geceliklerimizi doğumdan sonra giyiyoruz diye duymuştum ama yanlış mı biliyorum 🙂 İlk gebeliğim bu arada
Busel Senaykork yani ben normal istiyorum şuan aksi durum söz konusu değil 30.haftamdayim bu hafta içinde alalım dedik bir tek onlar kaldı 1 tane gecelik kesinde diğerini nasıl alsam karar veremedim sadece
Tugbakose-24 Bn sezeryan olmuştm . Düğmeli pijama takımı götürdm 2 tane. Bana yetmişti. Kan fln bulaşmadı bnde
Tubatgn Busel Bende normal düşünüyorum canımm son iki gün kaldı oğlan gelmek bilmiyor en kötü evde giyerim nasıl olsa pijama olarak aldım öyle çok süsü püsü yok. Bu şekilde alman işini kolaylaştırır 🙃
Senaykork Busel düğmeli al özellikle hatta 1 bedende büyük al sürekli emziriyorsun cunki seni bunaltmasin
Tubatgn Eceecim Açılma ilerleyene kadar kendi pijamasıyla sancı çeken çok kişi gördüm canım son radde de önlük veriyorlar
Mommm03 Eceecim şöyle söyliyeyim bn hastaneye 6 7 cm açıklıkla gittim ilk doktor kendi odasında muane etti sonra beni odama aldilar üstümde önlük vardı diye hatirlaiorum sonra bacak kismima çarşaf koydu ebe suyu fln ytkta ptlatti 10 cm olunca doğuma girdim doğumdan sonra ztn üstümü giydim ama altımi giydirmedilr daha sonra giydirdilr