Cigdeemm Kızlar sabahtan beri sağ göğsümün altında ağrı ve acı var.kaburgam çok ağrıyor ne yapmalıyım bunun için ağrıdan hiç bişey yapamıyorum.😔35 haftalığım bu arada
VVV41 Cigdeemm canımm ben de 26 haftadayım sol göğüs altımda acı oluyor sola yattığım için dönüyorum düzeliyor. Karnımın içinde de bu sabah bir acıma oldu
Onurkaan Geçmiş olsun. Ben de aynı dertten muzdaribim.doktorum ayağının orayı rahatsız ettiğini söyledi.
Cananscs Onurkaan canım ayağı ile alakalı olduğunu düşünmüyorum 31 haftadayım bebeğim halen dönmemiş ayağı aşağıda yani ayrıca hemen hemen 20 haftadan beri agiriyor şuan bile agiriyor uzandığım halde geçmedi
EsraDabakzkal O haftalarda benimde çok oldu. Kaburgama sanki bişey takılmış gibiydi ovuyorum da geçmiyor. Doktoruma sordum. Ayakları bazen takılabiliyor demişti.
Cigdeemm Benim 32.haftada dönmüştü bebek.ama ayakları olamaz heralde ya sanki başını dayıyor oraya yada poposunu çünkü şişiyo orası baya
Cigdeemm Dayanılmaz bir ağrısı var bir anda sızlıyor çok kötü gerçekten.hayırlısıyla zaman geçse artık
Esra12 Bende de aynı sorun vardı şu anda 30 haftalığım doktor suyum biraz fazla olduğu için ağrı yaptığını söyledi magnezyumun verdi şu anda iyiyim