Ezgicoskunn1 Ben 36+4 ama bebeğin suyu sınırdaymış duruma göre yatışım verilebilirmiş sancılarımda var Ama çok korkuyorum 🥺 sağlıkla gelsin yavrularımız 🙏🏻
aogoya Ezgicoskunn1 kucağına alacağın anı düşün 🥰 sağlıkla inşallah Bizim programa göre son 9 gün tık yok bizde ama artık çok yorulmaya başladım
Asyadan Ezgicoskunn1 havuç suya çok iyi geliyormuş canım öyle okumuştum . Benim de erken riskim vardı . Şu an 39+0 dayım. Kötü düşünme ☺️
Yaseminturan_ Ezgicoskunn1 Son 10 gün kaldı ama gelen giden yok ilk oğlum 29+3 de doğmuştu sağlıkla kavusalım inşallah 🙏🏻
Ezgicoskunn1 aogoya ben sancılarımı hissediyorum bu da beni fazlasıyla rahatsız ediyor bakalım yarın be diyecek doktor.
aogoya Asyadan yapmadığım yemediğim şey kalmadı 😂 yok yok en son Hindistan cevizi yapı içicem sancı başlasın diye
Asyadan aogoya merdiven in çık Plates Sıcak duşlar Ananas Çök kalk Yok yok gelmiyor 😀 Hindistan cevizini duymamıştım o nasıl oluyormuş
Ezgicoskunn1 EmineDefneGokce evet doktorda söyledi 2 gündür içiyorum yarın kontrole gidicem duruma göre yatış vericek
aogoya Asyadan yapıyorum yapıyorum dediklerini Eczaneden içilebilir Hindistan cevizi yağları var bi çay bardağından biraz az koyup üzerine meyve suyu ilave edip içmek Bir arkadaşım öyle sancılarını başlatmıştı doktoru