yldzdlb giderek artan bebek hareketleri, bazı ağrılar, kramplar (magnezyum iyi geliyor), karnın bir anda fazlasıyla büyümesi, kilo alma, ilk trimesterdaki gibi açlık hissetmeme ama yerken doymamışlık hissi, yüz üstü yatamama, halsizlik ve uyku halinin geçmesi ama bazı günler de aşırı yorgun hissetme, ultrasonda bebeği çok net görme. 2. Trimesterın son 2 haftasındayım yaşadıklarım bunlar 😊 yine de en güzel zamanlarım diyorum zaman geçmesin istiyorum. Doğuma gün gün yaklaştıkça bebişim benden ayrılmasın istiyorum. Sanırım 3. Trimesterda artık yeter bi doğurayım diyeceğim 😂