Tontisannecik devlet hastahanelerini karalama amacli yazmiyorum. Kesinlikle boyle anlasilmasin. Benim ilk hamileligimde 18. Haftada bebegin beyninde bi sikinti goruldu. Ben ankarada yasiyorum. Zubeyde hanim kadin dogum ve arastirma hastahanesine detayli ve gozetim icin yonlendirildim. 20 de ilk detayli yapildi ve beyinde su birikimi goruldu izlem yapilacak denildi. Neyse orada 2 kez daha detayliya girdim. Bi teshis konulamadi. Tabi bizim icin inanilmaz stresli uzuntulu ve belirsiz bi surecti. Sonunda dayanamayip ozel bi klinige gittim. Radyologum ilk dakikada teshisi koydu.agir bi anomali sonucu kalp ve bobrekte kirwclenme yasanmis ve beyinin loblari baglantili olmadigi icin sistem calismiyo. Ben bunu ogrenmek icin 1 ay ve sayisini unuttugum miktarda devlet hastahanesine bos bos gittim geldim. Raporla birlikte tekrar zubeydeye geldigimde teshisi anca gorup onayladilar.o yuzden 3 e 5 e bakma ama iyi bi radyologu olan ozele git mutlaka.gecen hafta 2.gebeligim icin detayliya girdim. Ayni radyolaga dr parmaklarina ureme organinin sekline anneden bebege gecen kan miktarina kadar herseye bakti. Devlet hastahaneaindeki muameleyi anlatsam zaten saka yapiyorum zannederseniz. Biraz uzun oldu ama detayli cok onemli maddi imkaniniz varsa mutlaka ozele iyi bi dr a gidin