Zeynep_61_70 Güzel annelerim ya dün ben biraz çok yürüdüm ve bugün sabahdan beri sol kasığımda ağrı mi sancı mi bilemiyorum var doğum belirtisi mi acaba düzenli değil bir geliyor bir gidiyor çok çok hafif arada belime de vuruyor .. 37+6 yiz
Maviboncuk52 Zeynep_61_70 doğum sancısı düzenli oluyor kuzum dinlenince veya duş alınca geçiyorsa doğum sancısı değildir
Balbebek012 Zeynep_61_70 uzan dınlen geçerse değildir geçmezse ve artış olursa doğum dur ☺ sağlıcakla gelsin inşallah
Balbebek012 ilayda_8 uzan biraz uyumaya çalış veya duşa gir güzelce duş al geçmezse doğum sancısıdr canım çünkü benim de öyle olmuştu azalmamış artmıştı sonra doğum başladı zaten☺
Mervealniak Ben de 38. Haftaya girdim. Yalancı ağrılar sanırım çok oluyor. Kendini dinle, geçecek mi bak 😊
Zeynep_61_70 Mervealniak aynen öyle ya yalancı sancı sanırım. Hayırlısıyla sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin rabbim inşallah ❤️