gul12320 Bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonuçlar iyi ama yapılması gereklimi bilemedim bir yanım istemedi yaptırmak.
Gln0110 gul12320 yaptırdıktan sonra buraya yazmanın pek bi anlamı kalmamış. Sadece vicdanınız rahatsız olur ya da rahatlar bu saatten sonra :) ben şahsen yaptırmıyorum, işlemleri öncesinden güzel araştırın derim
Gamzedmrr gul12320 şeker yüklemesi ilerleyen zamanlarda bebeğe zararı olabılıyormus bu yüzden bende yaptırmadım tansiyonun ve şeker hastalığın yoksa yaptırmasaydın keşke ama yapmışsın bi kere sağlık olsun canım yaptıranda var yapmak ıstemeyen de :) sana bağlı yani