Yahu Ben istesem koç alır tabi Şükür eksiğim yok ama benim gözüm yükseklerde değil bir çikolatayla gelse bile içinden gelerek bişey isteyerek saldırmaktan daha çok seviniyorum . Yani durumumuz var şükür ama Şu zamandada gördük önemli şey Parayla yapılan gönül yada eşya hediye değil. Önemli olan svegi saygı İçinden gelerke yapılan ufacık şeyler… Burda sorup hem eleştiri alicaginiza hemde nispet yalicaginjza keşke daha yararlı biseyleriniz olsaydı