YsmnNuh Hayırlı akşamlar hanımlar ben 33+1 oldum daha önce magnezyum kullanmıştım bitmişti ama iki gündür bacaklarıma ve kalcama kramp giriyor adım atamiyorum resmen kontrolüm de vardı zaten doktor magnezyum ve takviye vitamin kullanmaya başladım fizik tedavi de verdi. Aranızda benim gibi olan var mı çok zor bir durum gerçekten
Songulkip95 Evet 1 ay sürdü toparlayarak ağlaya ağlaya gezdim şimdi bitti şükür doktor da doğumuna az kaldı dedi anlican Hiçbir şey yapamadilar
Eymenikoo Beennn 🙋 32 haftalıkken ellerimi hareket ettiremez oldum sabah ayağımdaki krampla uyandım..Şimdi 33 +3 olduk hala aynı bir de kalçama kramplar giriyor daha neler görücez bilemiyorum 😐
YsmnNuh Eymenikoo bende 33+2 oldum yürüyemiyorum resmen kitleniyor kalçam bacaklarım. Gunler çabucak gecse de doğursak bari 😀
Eymenikoo YsmnNuh Aynen yaa şu an sağ kalçama giren ağrıyla savaşıyorum kendimi sabah sabah dışarı attım yatınca hiç geçmiyor çünkü 46 gün kaldı inş çabuk geçer 😊🙏