Emine9426 Bersu26 ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde gitmiştim pek memnun kalmadım açıkçası biraz karamsar bir doktor gibi geldi tabii kişiden kişiye değişir
Esved Ben gittim azarladı beni ağlaya ağlaya çıktım odasından ne bebeği gösterdi ne fotoğraf verdi dedikleri de cabası. Allah düşürmesin o doktorun eline…