Ajsjsjsh benimde kızım için 20 haftalıkken söylemişti doktor hatta istersen gebeliği sonlandırabilirsin demişti. Bir iki ay boyunca kendimi çok kötü hissettim. Doğuma kadar da hep bir tedirginliğim vardı açıkcası. Ama çok şükür öyle birşey olmadı kızım şuan 3 yaşında. İçinizi ferah tutun. Her şey Allah’tan öyle bir şey varsa bile canınızı sıkmayın rabbim bir kolaylığını verir inşallah.