aleyna3008 Kan değerim 10000 çıktı ama kese gözükmedi kesenin oluşacağı yer gözüküyor ama kese yok normal mi
NarinEmrahhh aleyna3008 normal canım benmde öyle zamanlar kesemi ilk doktor görmedi ikincisi gördü kendini hic kasma üzülme bende çok üzülmüştüm ultrasonda çok küçük olduğu icin doktorlar detaylı bakmıyor detaylı bakınca görürler
aleyna3008 NarinEmrahhh Teşekkür ederim içim rahatladı biraz 2 buçuk ay önce kürtaj oldum ben dış gebelik olabilir dedi doktor ondan korktum biraz çarşamba günü bidaha kontrolüm var
Sahradmla ddaaamla bnm ilk çocuğum geç döllenme oldu hastaneye gittiğimde 3 haftalikti 😂 doktor boş olabilir umutlanma dedi şuan 5 yaşında cocugum
NarinEmrahhh aleyna3008 canım ben de dış gebelikten korkmuştum doktor bana ozmn demişti ki beta hcg düzenli yükseliyorsa dış gebelik değildir senin düzenli yükseliyor mu
mekselinaa Mnzss ay bende perşembe gideceğim birbirmize gelişmeleri haber verelim ilk gebeliğim çok heyecanlıyım 🙈
Motherandbaby_ 5+6yız 👶 Ara ara kasık ağrısı ve uykuya dalamama problemi var onun haricinde hiç sorunum yok 7. Haftada doktora gideceğim inşallah keseyi görüp kalp atışlarını duyarım🙏♥️
aleyna3008 NarinEmrahhh Geçen hafta cuma günü kan verdim 289du bide cumartesi kan verdim 10000 çıktı birden çok yükseldi gibi geldi bana
AsyaCngz55 aleyna3008 daha dün bu konuyu doktorumla konuştuk 24 saatte 2 ye katlaması gayet normal. Benim cuma 52 idi. Pazartesi 230 çıktı ve doktor çok iyi dedi. İçiniz rahat olsun bebeğiniz gelişiyor
Tugbacakan Sevddos benim kusmam yoktu ama kalktığım andan itibaren hiç durmadan bulantım vardı. İlaç mide bulantımı tamamen kesti. Ama kiminde de işe yaramıyomuş.
BsraSltnOztrk 6+4 :) Normal düzeyde kasık ağrısı, nadiren gelen bir damla kahve akıntı, halsizlik, bulantı, uyku, sersemlik hali… 5. Haftada keseyi gördük darısı kalp atışına inşallah…
mandalina-12 Tergull bence doktora görün kan gelmesi iyi bir şey değil bende lekelenmem oldu düşük yaptım