Merhaba kızlar. Daha öncede oluyordu fakat son bir haftadır daha net hissediyorum bebeğim bir yere toplanıyor özellikle göğsümün tam altına kaskatı kesiliyor bazen. İki hafta önce kontrolüm vardı nst normaldi doktor yalancı sancı demişti ama o zamanlar bu kadar fazla değildi. Doktor randevuma da daha gün var. Bu durumu yaşamam normal mi ? Bu haftalar da böyle sorun yaşayan anneler var mı acaba