Kızlar geçen haftaya kadar hatta üç gün öncesi diyeyim her dakika acıkan ben su an sabah kalktığımda dahi midemde ağırlık hissediyorum açlık hiç hissetmiyorum ama iştahsızlık değil midemde ağırlık var gibi ve bu durum bana yedirmiyor soda içesim geliyo bu durumu yaşayan var mı neden olur acaba