En güzel yanı kilo almanın yemek yemenin çok güzel karşılanması 😀 ye ye iki canlısın sen, olur mu canın istemiştir ye 😋 eşimin her gün telefonda eve gelirken canının istediği birşey var mı diye sorması, herhangi bir yiyecekten bahsetsem ertesi gün hemen alıp gelmesi, arkadaşlarımın evlerine gittiğimde ya da bana geldiklerinde ay dur sen hamilesin ben yaparım kalma deyip beni şımartmaları 😍 5 yaşındaki oğlumun anlayışı beni yormamasi 😍 Allah’ıma çok şükür iki hamileliğim de çok çok güzel geçti geçiyor♥️