Busra200919 Mavi- Aminn gerçekten bulantı çok zor ben ilacı bıraktım ama ara ara oluyor yine ondada meyve yiyorum genellikle portakal yada limon 😅öyle geçiyor
mayaden Yasemin-2424 21. Haftaya giriyorum, hamileliğin balayı dönemi ne bulantı ne tiksinti ne halsizlik üstüne bir de bebek hareketlenmesi arafa ufak kasik ağrısı vs oluyor tabi ama saniyelik ondan başka pek sıkıntı olmuyor 🥰
Tugcecv Yasemin-2424 ah 2. Trimester üzümlü kekim. O kadar özledim ki seni. Kıymetini cok iyi anladım. Hamileliğin balayı dönemiydin sen. Siirler şarkılar yazmaya layıksın. 😂