Senemce Bende sizin gibi meraklılardanım 🤗 ilişkiden tam 11 gün sonra öğrenmiştim. Adetime 1 haftadan fazla vardı. Oda doktor kontrolü ile yumurtamın çatladığını teyit ettikten 11 gün sonra predictor adlı erken gebelik testi ile öğrenmiştim. Kimyasal falandır diye düşündüm ama şükür düzenli arttı. Adet günüm geldiğinde keseyi görmüştük yada kalp atışını duymuştuk hatırlayamıyorum tam🤗 ( adetim düzensiz olduğu için ) Dilerim yakın zamanda sizde bu güzel duyguyu yaşarsınız. Erken öğrenmekte iyi değil ama ay kimyasal mı, ay dış gebelik mi, ay kalp atışı ne zaman olucak hep böyle geçiyor günler. Daha adetinize varmış umarım düzenli artar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻