Hanımlar bu benim ikinci doğumum şuan yazarken bile çok zorlanıyorum saat 7:57 tuttu en son sancım şimdide 08:03 tuttu bıraktı bi saat öncede önce karnıma bi baskı geldi sonrada kalkınca iç çamaşırım sırılsıklam oldu doğuruyormuyum bilmiyorum hatırlamıyorum diğer doğumum böyle değildi yardım edin