Öncelikle günaydın kızlar 💜 bu gün doğumum var 09.00 da yatış yapacağım Allah’ın izniyle 🙏🏻 karışık duygular içindeyim sevinç mutluluk duygusallık korku hepsini birarada yaşıyorum ve bu yaşıma kadar ilk defa bütün duyguları birarada yaşıyorum değişik bir şey prensesimi ilk öğrendiğim de zaman geçer mi diye düşünürken şimdi Allah’ın izniyle kızımı kucağıma almaya gidiyorum 🥰 ah zaman ah ne kadar da hızlı akıp gidiyor 😢 yalan yok çok mutluyum heyecanlıyım ama bir o kadar da korkum var Acaba bana bir şey olursa kızıma bakabilirler mi ? Acaba ona iyi bir anne baba olabilecek miyiz ? Acaba gece ağladığında onu duyabilecek miyim ? Gibi gibi sorular var aklımda inşallah kızıma iyi bir anne olabilirim 🙏🏻😢 Rabbim bebeğini kucağına almayı bekleyenleri bebişlerini sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻 Belki saçmaladım kızlar kusura bakmayın 🥰 Bana bol bol dua edermisiniz 🙏🏻🙏🏻 Şimdiden edenden de etmeyenden de Allah razı olsun 🙏🏻 Darısı sizlerin başınıza kızlar 🥰🥰