AylnDogn 12+2 günlük hamileyim fakat 3 gündür göbek deliği ve çevresinde ağrım oluyor nedenini bilen hamiş anneler var mı?
Eflinnisa AylnDogn bilen varsa banada söylesin inanınki ölüyorum böyle ağrı yok gaz sancı diyorum ama gecmiyor
Anasibalasi AylnDogn dunden beri bendede bi aci agri var anlam veremiyorum 18+3 um bende normal mi degilmi anlamadim 🙄
Mihrimah18 AylnDogn benimde karnımda adet agrısı gibi ağrı var. Kayıplarımda var korkuyorum. Ağrı genelde, enfeksiyondan yada gazdan kaynaklanıyor
AylnDogn Arkadaşlar ilk çocuğum olduğu için endişe korku heyecan hepsi var bu ayın 23 ünde ikili taramam var hastaneye gittiğim zaman doktoruma soracağım.
AylnDogn Mihrimah18 idrar yolumda enfeksiyon var bu bekarken de vardı büyük bir ihtimalle gaz da var ama son bir kaç gün çok ağrım oluyor