eymaAltndal Bugün dogum için muhasebeyle görüştüm ve 2400 dedi kuzenim ayni hastanede başka bi doktorda 30 gün önce 2000 tly yapmişti dogumu 1 ay içinde neyin degiştigini sordum ve prosedür degişti dediler hakkimi arayacagimi söyledim 2200 indirdiler fatura isteyecegimi söyledim fatura vermeyeceklerini söylediler ve saglik bakanligini aradim ve tekrar muhasebenin yanina gittim sizi maaliyeye şikayet edecegim dedim ve 2000 tly indirdiler böyle bi saçmalik olamaz demekki biraz daha üstlerine gitsem dahada indirecekler bu neyin nesi anlayamadim
Naz1905 eymaAltndal herkes fırsattan yararlanmaya çalışıyor en iyisini yapmssn hakkını aramakla bazılarıda malesef bundan anlıo zaten pasif gözükmiceksin 👍
SevgiTkn eymaAltndal Çok demişler ya. Ama 2400 den 2000 ne inmeleride çok garip. Resmen oyun dönüyor gibi arada. Benim gittiğim hastane de 1950 dedi canım
mehtap28 eymaAltndal hangi hastane canim benim gittigim hastanede de muayene ücretini iki hafta 78₺ den 95₺ ye cikarmislar böyle bi sacmalik olur mu yaa
Tubad eymaAltndal benim gittiğim hastane mecburi sezaryene 1800 kendi isteğine bağlı sezaryene 2500 lira fiyat verdi
eymaAltndal Naz1905 aynen firsatçilik yapmaya çaliştilar ama olmadi belki faturami alabilsem neyin ne oldugunu anlaşilacak çünkü sgknın özellere verdigi belli bi fiyat var
eymaAltndal SevgiTkn fırsatçılik yapiyorlar doguma 2 hafta kaldi ve nasilsa başka hastahane kabul etmezler veya gitmez diye düşünüyolar ama biraz daha zorluk çıkarsalardi devlette bile yapmayi kafaya koymuştum
SevgiTkn eymaAltndal Aynen canım insan ha deyince para bulamıyor. Herkez geçim derdinde allah hayırlı doğumlar versin canım 😘
Naz1905 eymaAltndal aynen canm haklısın düşünsene her gelene öle kafalarına göre yaptıklarını resmen ticaret ya
eymaAltndal mehtap28 aynen 3 ay önce bende muayene ücreti 70 ödüyodum şimdi 95 sakarya beyhekim hastahanesi
mehtap28 eymaAltndal bende Gebze Yüzyil hastanesine gidiyorum böyle sacma bisey olamaz herhalde ben dogurana kadar 120 ye kadar cikarirlar