Nerdeyse 1 aydır aynı sıkıntıyı yaşıyorum. İlk önce sağ elimde başladı şimdi ikisinde de var birsey yapmazken bile parmaklarm hep uyuşuk. Çok canımı sıkıyor bazen öyle bi artıyor ki iğne gibi batırıyor ayağa kalkmadan geçmiyor dediginiz gibi .
Biz atel aldık iki elime de geceleri yatmadan ikisini de takıyorum. Çünkü uykumdan bile uyandiriyodu öncesinde. Allaha şükür geceleri bari rahat uyuyorum onu takalı.