Gamzedmrr güzel kardeşim bak amacımız dalga geçmek linçlemek değil ama şimdi sen bu kadar zararlı olan bi şeyi zararı olduğunu bildiğin halde buraya soruyorsan herkes senin amacını sorgular yani ,dememişsinki nasıl bırakayım ya da ne yapmam lazım içmemem için , direk zararı varmı bilmemne asıl biz senin dalga geçtiğini düşündük şahsen ha bu arada bol keseden atmıyorum içmeyen bilemez bırakmanın ne denli zor olduğunu bende içiyordum öncesinde, ama bak inan balkonda içip giren ebeveynin bebeğinin kanında nikotin çıkıyor düşünebiliyormusun sen vücudundaki bebeğe zararı var mı diye soruyosun şaka gibi algılanıyo bu sefer ondan böyle tepki. Bırakan daha çok anne bırakamayan daha az anne gibi bişey tabiki söz konusu değil ama burası dediğin gibi herkesin her şeyi sorabileceği bi platform soru sorarken bile başka gebeleri göz önünde bulundurmak lazım içmemek için direnen biri gelip burdaki bişey olmuyo içtim yorumunu görünce belki alıp yakıcak bi tane yanılıp yenilip gerek yok yani bu kadarına