Kızlar merhaba ben sürekli aynı hastanede takipliyim şuan 29 haftadayım ve 18. Haftadan 26. Haftama kadar bize kız bebek dediler bizde alışverişi yaptık ilk bebeğimlde kız olunca biraz kıyafetimiz vardı ama biz yardım amaçlı onları vermistik durumu olmayan bir aileye sonra tekrardan eşyalarımızı aldık herseyi hazır ettik 26. Haftada kontrolümde bana bebeğimin erkek olduğunu söylediler bende sinir oldum güvenemedim birazda açıkçası özele gittim bu çocuğun kız olduğunu kim söyledi söyleyen doktor 4 sene daha tıp okusun diye dalga geçti özeldeki doktor hatta😄 benim gibi bu durumu yaşayan varmı ?