Feyzaclk Üst üste 5 deprem 3ü 4 üstü ve yarım saat içinde? Hisseden oldu mu? Biz hissetmedik ama her zamanki gibi uykusuz her gece…
Sevval0308 Feyzaclk yemislikteyim çok şükür hissetmedik ama normalde her depremde sallanirdi iki gecedir uyuyamadigim için derin uykudaysam demek.
Faness Feyzaclk pekiii ben ne yapayım 🥲 Bir astrolog 6 şubatı bilmiş şimdide diyor ki mart sonu nisan başı deprem istanbul için sanırım🥴 Eee ben ne zaman doğuruyorum 29 mart 🥹 Çocuğumu stressiz büyütüyorum derken stresin babasını yüklüyorum
Feyzaclk Sevval0308 elimde olan bişey değil ne yazık ki. Deprem bölgesinde yaşıyoruz . Psikiyatriye gitmeyi hatta ilaç kullanmayı düşünüyorum
Feyzaclk Faness Allahın izniyle ben olacağına inanmıyorum tarih verenlere. Her şeyi bilecekler diye bişey yok tarih verilmez deprem için gönlünüz rahat olsun .
Sevval0308 Feyzaclk Allah şifa versin inşallah gerçekten psikolojiyi yerle bir eden bir durum birde hormonların etkisi ile :(