Merhaba anneler 32+2yim sızıntı şeklinde suyumun gelmesiyle acile gittim bebeğim de karın çevresi gelişim geriliği olduğunu öğrendim 1400 gr 3 hafta geriymiş ciğer geliştirici iğne Protestan yapıldı nst de sancı çıkmadı bu durumu yaşayan var mı benim gibi çok endişelendim muhtemelen erken doğum olur diyolar yardımcı olur musunuz?