anne_88 Kızlar yataktan bir kalktım ipislakti. Anlamadım suyum mu gelmiş diye. Lekelenme, sancı gibi bir şey de yok. Hastaneye gidecektim sabah zaten ama sizce hemen gitmeli miyim, beklemeli miyim? Sancı kasılma falan yok hiç.
beyzacmvrc anne_88 kaçıncı haftan belliki suyun gelmis bekleme bence bı git gerekirse imza atar sancini evde beklersin belki de sezaryana alinacak acil bi durum olup da O yüzden bence bekleme fazla
anne_88 beyzacmvrc Merveakss 37 haftalık oldum bugün itibariyle. Normal doğum demişti doktor biz de gitsek mi gitmesek mi diye arada kaldık. Teşekkür ederim
Nohappymom99 Renksiz ve su gibiyse doktora gidin. Ama temkinli olmak iyidir gidin bir bakılsın su geldikten 24 saat içinde doğum olması gerekiyor diye biliyorum her ihtimale karşı gidin hem içiniz rahat eder bebişide riske atmamış olursunuz.
anne_88 Nohappymom99 renksiz ve su gibiydi. Şimdi çıktık gidiyoruz. Sancı yok hâlâ bakalım İnşallah hayırlısı olur. Çok teşekkür ederim
anne_88 Yatış verdiler suyum geliyor hâlâ. Doğum var kızlar oğluma kavuşacağım. ❤️ Açılma varmış sancılarım hastanede başladı 🥰
anne_88 Zaynliya aminn kavuştum bebeğime. Allah herkese nasip etsin bebişini sağlıkla kolaylıkla doğurmayı
anne_88 Tulay617_ amin çok teşekkür ederim. 😍 Normal doğum yaptım gece uyurken suyum gelmişti. Çok az suni sancı verdiler kendi sancim da gelmişti. Çok şükür bebeğim doğdu