FatmaAselinAnnesi_60 bende erken başladım oturarak kılmaya tansiyon sorunum vardı diye.. şuan 37. Haftayız hiç kalkamıyorum, oturarak kılınca da sanki Rabbimize naz yapıyor gibi tatlı bir his oluşuyor 🥰 ALLAH hepimizin ibadetini kabul etsin, evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻🌸