Ebebkten ilk gebeliğimde almıştım u şeklinde şimdi 2. Hamileyim. İyi ki almışım bazen oğlumu uyuturken onun yanında uyuyakalıyorum ve uyanınca vücudum çok rahatsız olduğunu hissediyorum. Yastıkla daha rahat uyuyorum. Sadece ilk başta yüksek geldi boynumu ağrıttı çünkü çok ince yatıyorum normalde 😅