Sidarim geçen gafta aynı şikayetle gittim , 30 haftalık olacağım yarın . Yanıyorum ellerim ayaklarım ateş basıyor . Her türlü tahlil yapıldı şükür bir şey çıkmadı . Doktor da gebenin sıcaklığı 1-2 derece yüksek olur dedi öyle olunca katlandım ama yanıyorum