_duygu_ayaz Benim bebeğim kismetse ramazan bayramından önce dogcak hastane cikislari kıyafetleri. Var ama ic zibin gerekli mi kararsiz kaldim yoksa sadece hastane cikis takimi yeterlimi
Mysmrt _duygu_ayaz anladığım kadarıyla takımların içine zıbın giydiriliyor ben o yüzden beşer tane uzun ve kısa kollu zıbın aldım
minik_koala_ve_annesi _duygu_ayaz bence gerekli 2 ay falan kullandim vucudu dogdugu zaman cok gergin oluyordu her gun krem ve zeytin yag suruyordum o yuzden zibina direk gecmeden atlet gibi onu giydiriyordum dikisleri disarida kalacak sekilde uzun bir sure dikisleri disarda giydirdim tene temas eden kiyafetleri
Hallerimvarbenim _duygu_ayaz 2 tane kafi benim deneyimime göre. Diğer zıbınları pamuklu ise tabi. Birini hemşireye verilecekler içine koyarsın
Senaykork _duygu_ayaz göbek bağı olduğu için ve özellikle yaz bebeği olduğu için çok gerekli 5-10 tane al bnce
Seheeer Benimde bir sorum var üzerine iç zıbın giydiriyoruz ama altına bir şey giydirmemiz gerekiyor mu yoksa sadece hastane çıkışının altını giydirmek yeterli olur mu Nisan başı olacak doğumum
mavismom1 Seheeer üşür öyle ya direkt ince bir takım al onu giydir ne kalın ne çok ince olsun üstüne de battaniye örtersin zaten
story Seheeer bunu ben de meran ediyorum. İç zıbın aldık ama altına direkt bez giydirip üstüne takımı mı giydirecekler. Doğumum nisan başı olacak inşallah yani hastaneler sıcak diyorlar evimiz de baya sıcak oluyor ama bilemedim.
nur34_ Seheeer evt ya bnde bunu dusunuyrm ic zibin kullanmicam ama zibin body kullncm takim altina ya alta ne giydiriliyo