Erva1234 Kızlar yeni doğum yaptım bebeğimi kuveze aldılar inşallah iyiyse yarın cikarcz ama benim göğüslerim hep sert sütü sagiyorum gene sertlesiyo ve sert olduğu zmn pompayla napiyosam çok az geliyo o sertlik beni çok korkutuyo napicam ben
RuyaKuzey2534 Erva1234 Sütü yeterli boşaltmadıgınızdan olur. İki saatte bir yapıyorsan onu bir saatte bire düşür. Ve göğüs yumuşasın. Sıcak suyla duş al bebek olmadığı için sütün sertleşmiştir.
Bir_tirtilannesi Erva1234 göguslerdeki süt tamamen boşalmadigi için göğüs sertleşiyor buna ağrı da eşlik ediyorsa mastit diyorlar canım süt damarları tıkanıyor buda ağrıya ve sertlige sebep oluyor öncelikle yapman gereken sıcak kompleks en iyisi sıcak bir duş almak duşta göğüslerine dairelesel hareketlerle masaj yapmak parmaginla bak gogusunun hangi bölgesinde sertlik varsa oraya parmak uçların ile masaj yap sertleşen süt kanalları açılsın duştan çıktıktan sonra göğüslerin yumuşamiş olur biraz sonra göğüsunu pompa ile sağ biraz acı duyabilirsin çünkü tıkanan sut kanalları açılıyor daha sonra soğuk kompleks yapabilirsin bu ağrıyı ve Şişliği azaltır ve sonra yine sağ göğüslerine ne kadar sagarsan süt kanalları o kadar çabuk açılır bu dediklerimi 2-3 gün uygula eminim iyi gelecektir sana canım sağlıkla büyüt bebeğini 🙏🏻🌸
Senaykork Erva1234 dikkat et mastit olursun şuan anlattığın kadarıyla basindasin, goguslerini sırasıyla tam boşaltmaya çalış , sıcak suyun altında masaj yap lansinoh göğüs kremi ve gümüş göğüs kapağı kullan zamanla gecicektir
Erva1234 Bir_tirtilannesi sıcak su torbası koydum öyle çekmeye çalıştım banamisin demedi inşallah bebeği yarın cikarirlarda boşaltır ben korkuyorum öyle sert kalcak hep agricak iltihaplanck diye
Erva1234 Bir_tirtilannesi gündüz duş aldım ozmn güzel geldi yatmadnda birz sagmistim bı uyandım göğüslerim gene sert
Bir_tirtilannesi Erva1234 sıcak ve soğuk kompleksi 2 3 gün tekrarlarsan iyi gelir canım masaj yaptıktan sonra mutlaka sağ göğüslerini o şekilde halldebilirsin canım
Erva1234 Bir_tirtilannesi şimdi gene bı duş alcktim ama annem gece banyo yapmak kırklı olduğun için iyi değil dedi ondan sabaha karşı olmasını bekliyorum birz çektim ama az geliyo sıcak su torbası koydum biraz uyuycam inşallah düzelir yarın inşallah bebeğim çıkarda bu sorunlarım kalmaz
yabadabaduu Erva1234 ilk doğum yaptığımda benimde öyleydi bebeğim emmesine rağmen yine 1 saat sonra şişip taş gibi oluyodu süt üretimi çok fazla olduğu için oluyor sıcak duşta masaj çok iyi geliyo evet ama gece giremiyosanız normal elinizle şiş yerlere masaj yaparakta açabilirsiniz ben hep öyle yaptım göğsümü komple çevresinden ucuna doğru ovarak bastırarak masaj yaparak açıyodum ve elimde sağdım çok sert yerleri bastırdığımda süt fışkırıyodu öyle öyle rahatlatıyodum kendimi göğüslerin düzene girmesi zaman alıyor bebekte bütün sütü şuan yeni doğduğu için boşaltamamz ama rahatlatır baya masaj yapıp hep sağmayı deneyin
Erva1234 yabadabaduu işte bebek emse gün içinde bukadar olmaz özellikle gece böyle sert oluyo bebek olsa gece emse bukadar sorun olmick pompaylada bazen az geliyo bazen çok bişi anlamdm bebeğim çıksın istyrm artık çok özledim inşallah bisiyi uokturda yarın gelir bol bol içerde sütünden