Bebitomubeklerken ilk önce Rabbim kolaylık versin :) doğumdan sonra sütüm hemen gelmemişti , yanında mama götürmeni tavsiye ederim(şırıngayla kullanabilirsin , biberonla değil), bol bol alt pijamave iç çamaşırı bulundurmalısın,dikişlerini hergün havalandırırsan daha çabuk iyileşir, şimdilik aklıma gelenler bunlar