Defnesa yok canim dolandirilmaya müsait bi insan değilim şimdiki sartlarim cok fazla para harcamaya müsait degil sayfadan cok alisveris yapan insanlarla görüstum urun geldigindede ozellikle resim atarim burayada bebek arabasindan memnun olmayan cikarsa eger degisim şansım var onu kullanicam..