1Bebegimiz Selam arkadaşlar 20 haftalık hamileyim ve idrarımı yaparken özelikle sabah uyandıgımda bir baskı ve agrı oluyo bu normalmi ??
Zeynepaydin20 1Bebegimiz idrar yolu enfeksiyonu olabilir canım bende enfeksiyon olduğumda çok yaşıyordum o durumu
dmtturan 1Bebegimiz Valla bende de ağrı oluyor yA sanki komple taş koymuşlar gibi oluyor idrar sonunda
1Bebegimiz Zeynepaydin20 en son yapdırdıgımda enfeksiyon yokdu. Birde günde 3 lt su içiyorum arada bu sayıyı azaltıgımda da yanmam oluyor anlamadım bir türlü😞