Emnbhdr- Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim 4-5 gündür dokundugum herseyden çarpılıyorum oğlumun elini tutarken bile anne çarpıldım diyor birkaç yerde okudum gebelikte bu sorunu yapanlar olmuş sizlerde oldu mu nasıl ve nezaman geçti 🙄
minik_koala_ve_annesi Emnbhdr- dogum yaptim 4.5 ay oldu hâlâ carpiyorum😅 o degilde bebegime dokunurkende oluyor ya deli oluyorum cani aciyormu bilemiyorum ama ses cikiyor 😬
Beyhanturgut Gebelikle alakası yok kızlar elektriğin bende hep var hep çarpıyor 26 haftalik hamileyim hala çarpılıyorum:)