Iyi geceler guzel teyzelerimiz simdi biz artik 4.5 aylik olduk ek gidaya gecmek istiyorum ama nasil yapacam neyle baslayacagim ogun nasil olacak bunu bilmiyorum ya da erken mi hani yogurt ayran pekmez bunlari emzige batirip tadim yaptirdim ama tam anlamiyla nasil baslayabilirim 3 gun kurali uygulayacagim bu arada. Ne sekilde ne kadar miktar ne vermeliyim 😇