tecrubesizanneadayi12 Salı günü bime geliyormuş 1 kilosu 65 lira fiyatı uygun geldi kullanan var mı kızlar aranızda memnunsanız alayım bir türlü aradığım çayı bulamıyorum çay hiç lezzetli gelmiyor