38+3 oldu bugün ve son 2 3 gündür on dakikada bir tuvaletim geliyo gidiyorum bi kac damla sadece. Bide mantar vardı bende tam gecti mi emin degilim çok hafif bi yanma var sanki tuvalete cıkınca. Bu aylarda sık tuvalet normal mi benim gibi bu durumu yasayan var mı kızlar