12 haftalık hamileyim bi kaç gün önce doktora gittiğimde rahmimin kalp şeklinde olduğunu söyledi daha önce kimse söylemedi mi sana dedi . doğuştan bir şekil bozukluğuymuş bu erken Doğum düşük gibi riskleri varmış bebeğin gelişiminde de bozukluklar oluşturabiliyormuş ...benim şu zamana kadar kanama vs bi sorunum da olmadı ama . Bu şekilde olan ve zamanında sağlıklı bebekler dünyaya getiren anneler var mıdır ?😓