Her şey normal gidiyordu ama doktorum bebeği 39-40a kadar bekletmenin riskli olacağını söyledi. Besin akışıyla ilgili bir sorun varmış. Sezaryene zihnen hiç hazır değilim 😔 Ön hazırlık olarak neler yapmak gerekiyor, ilk ayağa kalkış çok zor ve ağrılı oluyor mu, nelere dikkat etmeliyim deneyimlerinizi benle paylaşırsanız sevinirim. 🙏🏻