limoncicegim2 valla ben bi gece ölcem sandım eşim de evde yoktu kesin öldüm tamam dedim o derece bi acıydı sonra internette okudum ve o gece 3 saatte 4 5 litre su içtim 😂😂 bütün enfeksiyon bi gecede temizlendi. Yani mesela 3 bardak içtim on dakika sonra çişe çıktım sonra o giden suyun yerine tekrar 3 bardak içtim sabaha kadar yanmam cok azaldı öbür gün hiç bişey kalmamıştı muhtemelen ilaç vermez sana da su iç diyecek bana öyle demişti doktor