Nagish17 Tansiyonumun yükselmesi ile anlamıştık. 14/9 ve üzeri tehlikeli sayılıyor ara ara ölçmek lazım. Ödem ve şişlik, idrarda protein kaçağı olması, gözlerde bulanıklı ve ışık görme, kaburgaya vuran şiddetli ağrı belirtileri arasında. Ben 35. Haftada geçirdiğim için acil sezeryana alındım bebeğim iyi ama daha erken haftalarda olursa sıkıntı oluyor maalesef