Luna_19 Kızlar iki gebeliğim oldu daha önce yerleşme kanaması yaşamadım 5 gün önce test yaptım pozitif çıktı bu sabah biraz lekelenmem olmuş bel kasık ağrım var Regl olacakmış gibi yaşayan var mı
Rumeysa6153 Luna_19 merhaba 3 günü gecerse doktora görünmeni öneririm bende aynı şeyi yaşadım belirgin bir kanama degildi aynı anlattıgın gibiydi kötüyü düsünme tabi ama doktora görün bence
shadan Bendede oyle oldu 3-4 gün sürdü normal birşey eğer kanama olursa yani lekelenmeyi geçerse doktoruna danış