alyabebek23 canım çatı muayenesi ilk gebeligimde banada yapılmadı ve riskli gebelik olduğu halde boyum 1.47 normal doguramazsin diye riskliye gonderiyolardi, gerek gördüğünde yapıyor, zaten sezeryanlik bı durum olursa o anda alırlar sezeryana, bana sezeryan dediler ama normal doğurdum 40. Haftamda…
bebek çok iriyse gebelik şekeri çok yüksek olan hastalarda 38-39 gibi çatı muayenesi yapılıyor