Ozlemm13 Kızlar merhaba ben 22 haftalık hamileyim bebisim kız 😊👸 İsim konusunda çok kararsızım henüz kafamızda netlesen bir isim yook , önerileriniz varsa alabilir miyimm😊🙏
Fulyacoban Ozlemm13 merhabalar bende kız annesi olacağım nasipse benim seçtiğim isim Asya oldu nasipse onu koyacağım ama fikir olarak Nevra ismini de önerebilirim çok hoşuma gidiyor 🥰
MerveAkty Ozlemm13 benim iki kızım var biri Ayse biri Asya 😊 Almira İnci İpek Balım Müge Ülkü Neşe Yasemen Ada Cemre Şimdilik aklıma gelenler bunlar 💜