Melmur27 Fransadan yaziyorum ve doğumuma 1 hafta kaldi halen isime karar veremedik erkek ismi yazin lüftenn
Kukulikukuli12 Melmur27 Kızım var 17 aylık. Oğlum olursa Türker Tan ismini düşünüyoruz 😇 Doğmamış cocuk hatta hamile bile olmayan ben ama ismi hazır 😆🤣
YaseminCanCicek21 Melmur27 Damlasuu Tarafsız sadece yorumları okuyan biri olarak söylemek isterim ki arkadaşın size sorusu ters olmamasına rağmen siz ters cevap verdiniz . Yurtdışında olduğumu belirttim çünkü her ismi kullanamıyoruz çünkü söyle böyle diyebilirdiniz yeterliydi . Terslemeniz gerekmiyordu insanlar niye birbirlerine tahammülsüz anlamıyorum.
Damlasuu Melmur27 sordum işte isim önerisi isterken neden yaşadığın yeri belirtirsin ki tamam anladık yurt dışında yaşıyorsun bunu anlamamızı istedin sanırım
Aecer @Melmur27 Damlasuu sanırım yurtdışında kullanacağı için çok zor bir isim olmasın diye belirtmek istemiştir arkadaş :)
1996snl KayraKuzusu bazı isimler koyulması önerilmiyor anlamlarından dolayı galiba kaytara bunun içinde die hatırlıyorum bii araştır canım ismin anlamı çok önemli söylemek istedim tercih senn canım
Hatice2207 Benim de oğlum olacak 35 gün kaldı ismini Miran koyacağız öneri olsun. Başka beğendiğim isimler de var öneri olarak: -Miraç -Aras -Eymen -Ayaz
Damlasuu Melmur27 tabi efendim görüyoruz herkesin konuşma tarzını neyse uzatmayacağım böyle zor günlerde biriyle tartışıp kalp kırmak istemiyorum.
17papatya Melmur27 bizim de nasip olursa bi oğlumuz olursa ismi Umut♥️olacak ama bence Yağız ismi de çok güzel
1996snl Melmur27 ben Kaan veya Uras düşünüyorum canım anlamları da güzel ve benm için anlamı ismin önemli
Damlasuu YaseminCanCicek21 teşekkür ederim anladığınız için gerçekten🙏🏻 insanların birbirine tahammülü kalmadığı gibi saygısı da kalmamış malesef