02leyla İyi akşamlar hanımlar. 36+5 haftalık hamileyim ve bugün aşırı yoğun gaz sıkışması yaşıyorum. Nefesimi kesiyor resmen içimden sesler geliyor. Kabız da değilim.Neden oluyor acaba fikri olan var mı.
Senaykork 02leyla son haftalar hazimsizliktan dolayı olur maden suyu tüketin saat 8 den sonra çok yememeye çalışın
02leyla Senaykork acaba bir.doğum belirtisi midir diye düşündüm ama 😁 Teşekkür ederim içeyim o zaman 🌸
Senaykork 02leyla yok yok olmasın şuan daha erken 😂 Sağlıcakla zamanında dogurursunuz inşallah , rica ederim 🥰