Kızlar doğuma son 19 günüm , özele gidiyorum , doktordan herhangi bir şey olursa aniden diye cep numarası istedik yeni ve numaramı vermiyorum dedi bana tuhaf geldi , sonuçta özel hastane ve doğuma çok az bi zaman kaldı , eşimle biraz bozulduk açıkçası , siz ne düşünüyorsunuz ?